Deprecated: iconv_set_encoding(): Use of iconv.internal_encoding is deprecated in /www/doc/www.mojevyhody.cz/home/libs/Nette/loader.php on line 19
MojeVýhody.cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Přihlásit se přes
Facebook

Zlevňujeme Váše nákupy na internetu až o 30%!

Registrace je ZDARMA a zabere jen pár vteřin. Můžete se také zcela bez registrace přihlásit pomocí svého Facebook účtu.

Často kladené dotazy

 

Co mi registrace na portálu MojeVýhody.cz přináší?

Tím, že se registrujete a před nákupem v e-shopu přihlásíte k Vašemu účtu, máte možnost získávat nemalou část peněz ze svých nákupů zpět.

 

Proč se mám registrovat?

Registrací vznikne Váš účet a odkaz do e-shopů s Vaším unikátním číslem. Na základě tohoto odkazu e-shop pozná, že přicházíte z našeho portálu MojeVýhody.cz a my zase poznáme, že jste nákup realizoval/a Vy. Následně pak můžeme jednoznačně zaznamenávat a přiřazovat vyplacené peníze právě na Váš účet.

 

Jaký je princip?

My dostáváme od e-shopů zprostředkovatelskou odměnu za Váš nákup. Tuto odměnu pak připisujeme na Váš účet, který vznikne po registraci. Po té, co dosáhnete minimální částky pro výplatu, můžete si zažádat o vyplacení celé částky na Váš bankovní účet.

 

Jaká je výše minimální částky pro výplatu?

Minimální částka pro výplatu je 300 Kč.

 

Účtujete si nějaký administrativní poplatek za převod na můj bankovní účet?

Za převod na Váš bankovní účet si účtujeme administrativní poplatek ve výši 10% z částky, o jejíž převod požádáte (např. stav Vašeho účtu je 350 Kč, zažádáte si o vyplacení peněz, na účet Vám přijde 315 Kč).

 

Jak připisujete peníze za mé nákupy?

Do cca 1 až 2 pracovních dnů po Vašem nákupu se na Vašem účtu u nás objeví peníze ve stavu "čeká na schválení". To znamená, že jsme Váš nákup zaznamenali a čekáme, až nám jej e-shop potvrdí.

 

Kdy po mém nákupu uvidím na svém účtu připsané/schválené peníze?

Co se týče schvalování transakcí, tak transakce primárně neschvalujeme my, ale jednotlivé naše partnerské e-shopy, které navíc využívají nejrůznější systémy, v rámci kterých mohou mít nastaven další administrativní proces, který může dobu schvalování prodloužit. Rovněž nelze opomenout lhůtu na vrácení zakoupeného zboží (14 dní), kterou některé e-shopy prodlužují např. až na 1 měsíc.

Ve většině případů proběhne schválení nákupu v průběhu, resp. ke konci následujícího měsíce po měsíci, ve kterém jste nákup realizovali.

Jsou ale i případy, kdy celý proces může trvat až 2-3 měsíce (např. Kasa.cz, Eproton.cz).

Dokud nemáme od e-shopu transakci potvrzenu a schválenu, tak nemůžeme měnit status na "schváleno" ani my. Jsou to lhůty, které se e-shop od e-shopu liší a bohužel s nimi nic nenaděláme.

To, že na svém účtu nevidíte schválené peníze tedy není dáno naší liknavostí nebo nějakým rozmarem.

Každopádně platí to, že pokud máte peníze ve stavu "čeká na schválení" a nákup jste nestornovali, zboží nevrátili apod., tak o své peníze jistě nepřijdete.

 

Jak mohu vyhledávat mezi e-shopy?

Můžete vyhledávat podle názvu e-shopu (např. pokud hledáte kasa.cz zadáte do pole pro vyhledávání "kasa") a zobrazí se Vám výsledky vyhledávání. Můžete také vyhledávat podle sortimentu.

Pokud nehledáte konkrétní obchod, ale třeba obchod, který prodává domácí spotřebiče a kde můžete získat co nejvíce peněz zpět, tak můžete vyhledat všechny obchody podle kategorie „domácí spotřebiče“, seřadíte si výsledky podle výše částky, kterou od nás dostanete zpět a vyberete si dle libosti.

 

Mám pár e-shopů, ve kterých nakupuji. Jak to mám udělat, abych je nemusel/a stále vyhledávat?

Je to jednoduché. Po přihlášení k Vašemu uživatelskému účtu máte možnost přidávat si jednotlivé e-shopy mezi „Mé oblíbené“. Odkaz naleznete vždy u každého e-shopu.

 

Rád nakupuji v e-shopu, který na portálu MojeVýhody.cz nenacházím…

V tomto případě nás, prosím, kontaktujte a my se pokusíme s obchodem domluvit na podmínkách spolupráce.